Виконання заходів щодо проведення «Тижня знань безпеки життєдіяльності»

Робота проводилася в трьох напрямках:

- Робота з педагогічним колективом.
- Робота з батьками.
- Робота з дітьми.
Для проведення «Тижня безпеки життєдіяльності» було створено творчу групу, яка підготувала План підготовки до проведення та План проведення «Тижня безпеки життєдіяльності».

Під час підготовки було проведено ряд заходів:

- Перевірено наявність документів системи ЦЗ в ДНЗ;
- Перевірено наявність журналів проведення інструкцій з ОП та безпеки життєдіяльності;
- Підготовлені матеріали та оформлені стенди;
- Перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;
- Поновлено аптечку швидкої медичної допомоги в медичному кабінеті та в усіх групах;
- Був проведений практичний тренінг евакуації з приміщення ДНЗ.
Впродовж тижня проведено наступні заходи з батьками:
1. Підготовлено та запропоновано інформаційний та консультативний матеріал для батьківських куточків з тем:
- «Батькам про правила дорожнього руху»- «Правила поведінки під час зимового відпочинку біля водойми, небезпека на льоду»,
- «Дитина та вулиця»,
- «Небезпека піротехнічних виробів під час новорічних святкувань»
- Усний журнал для батьків «Хай дитина знає кожна – жартувать з вогнем не можна».
2. Оформлено пам'ятки для батьків та дітей:
- «Дії під час виникнення пожежі»,
- «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем»,
- «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»,
- «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку».
Робота з дітьми
3.Проведено бесіди:
- «Гігієна очей»,
- «Що таке здоров'я»,
- «Коли людина хворіє»,
- «Їж корисну для здоров'я їжу»,
- «Природа навколо нас»,
- «Природа мати, коли ти добре знаєш її»,
- «Небезпечні тварини»,
- «Як вберегти свій будинок від пожежі»,
- «Свої-чужі»,
- «Природні та стихійні лиха»,
- «Вогонь злий і добрий»,
- «Бесіда про працю водіїв»,
- «Як зберегти повітря чистим»,
- «Бесіда про професію пожежника»,
- Розповідь-бесіда «Чому шкідливо пити брудну воду».
4. Переглянуто та обговорено:
- з дітьми -фільми«Будь уважним на дорозі», «Не жартуй з вогнем!»ілюстрацій із серії „Пожежа”, “Повінь”, “Радіація”, “Буревій”, “Землетрус”, “Аварія” „Надзвичайні ситуації”, “Екологія навколо нас” , „Лікарські рослини”,бесіди за сюжетом,
- з працівниками – фільм «Безпека – запорука життя».
5. Використано читання літературних творів:
- «Заяча хатинка»,
- Старицького «хто як до зими готується»,
- А.Сокол«Яким не треба бути»,
- Г.Бойка «Здоровим будь»,
- «Мийдодір»,
- Н.Забіли «Про хлопчика, який не любив спати»,
- О.Шуваєва«Небезпечні пригоди»,
- В.Загороднюка«Його величність сірничок»,
- казок «Вовк і семеро козенят», «Про вогонь», «Козенята та вогонь».
6. Проведено дидактичні ігри :
- “Можна – не можна під час грози”,
- „Повідом про пожежу” (навчити повідомляти),
- „ Відгадай за описом” (предмети для гасіння пожеж),
- „ Врятуй себе сам” ( дії під час пожежі),
- „Знайте любі діти, як минути лиха” (послідовність дій у разі надзвичайних ситуацій),
- “Корисне, не корисне”- „Добре-погано” (поведінка дітей),
- „Живе-неживе”,
- „Горить – не горить”,
- „Кому потрібна вода”,
7. Проводено рухливі ігри:
- „ Погаси пожежу”,
- „ Світлофор”,
- „Біг з перешкодами”,
- “Тривога”,
- “Знайди собі місце”,
- „ Чия команда швидше збереться”,
- „ Автомобіль і горобці”
8. Проведеносюжетно-рольови ігри:
- „ Пожежники”,
- „ Сім'я”,
- сюжетно-рольові ситуативні ігри (“Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія”), спрямовані на вироблення навичок поведінки в різних ситуаціях,
- ігри – вікторини “Школа допомоги у надзвичайних ситуаціях”,
- вправи “Вогонь який”, “Обери правильний предмет”,“Допоможи потерпілому”, “Куди поспішають машини”.
9. Проведено міні заняття з ОБЖД:
- в старшій: «Вогонь-друг, вогонь - ворог», «Подорож до лісу»,
- в середніх: «Азбука безпеки», «День здоров'я», «Небезпечні предмети», «Як вовк з козенятами потоваришував», «Подорож до країни знаків»,
- в ІІ молодшій: «Маленькі друзі світлофора» та ін.
10. Проведена екскурсія до залізничного вокзалу.
Кiлькiсть переглядiв: 3905